2 ساعت
مقدمه ای بر برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی اسکرچ
2 ساعت
آشنایی با محیط ایتور اسکرچ و شکل کلی کدها و ثبت نام در سایت اسکرچ
4 ساعت
پروژه اول: متحرک سازی حروف ( آشنایی با کتابخانه ها ، کدهای حرکتی و کنترلی و حلقه ا)
4 ساعت
پروژه دوم: متحرک سازی اشیاء ( استفاده از کدهای حرکتی ، کنترلی ، صوتی، حلقه ها و ترکیب آن ها)
5 ساعت
پروژه سوم : ساخت یک بازی تعقیب و گریز (استفاده از ترکیب حلقه ها، کدهای شرطی، کنترلی و حرکتی ، متغیر ها و عمگرها در بازی)
5 ساعت
پروژه چهارم: ساخت داستان مصور - انیمیشن یا پویانمایی (استفاده از ترکیب حلقه ها، کدهای شرطی، کنترلی و حرکتی ، متغیر ها و عمگرها در پویانمایی)
2 ساعت
شرح پروژه شخصی توسط فراگیر (شرح یک انیمیشن یا بازی طراحی و اجرا شده توسط دانش آموخته دوره با استفاده از تمامی آموزه ها)
بابلسر – بلوار شریفی – ساختمان البرز
0939-3446861
Vasmaghi@live.com
کلیه حقوق وب سایت متعلق به مرکز آموزش اسکرچ می باشد.